Municipiul Baia Mare anunță azi, 12 august 2024, deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a Proiectului de Hotărâre privind aprobarea organizării de către Serviciul Public Ambient Urban Baia Mare a celei de-a XXXIX – a ediții a „Expo-Flora Maramureș”, în perioada 19 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024 în cadrul evenimentului cultural „Sărbătoarea Castanelor” ediția a XXIX-a.
Documentația aferentă proiectului de hotarâre include:
– proiectul de hotărâre;
– referatul de aprobare al primarului Municipiului Baia Mare;
– raportul de specialitate promovat de Serviciul Public Ambient Urban,
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț:
– prin formularul online disponibil accesând: Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
– ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
– la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37.
Materialele transmise vor purta mențiunea ”Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea organizării de către Serviciul Public Ambient Urban Baia Mare a celei de-a XXXIX – a ediții a „Expo -Flora Maramureș”, în perioada 19 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024 în cadrul evenimentului cultural „Sărbătoarea Castanelor” ediția a XXIX-a”.
Propunerile trimise vor fi publicate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/ Administrație Transparentă. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț.