Într-un demers fără precedent de deschidere și responsabilizare față de comunitate, Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare face un apel public către pacienți, aparținători și vizitatori să își exprime deschis opiniile despre experiențele avute în unitatea medicală. Conducerea spitalului anunță că orice dificultate întâmpinată, fie în Unitatea de Primiri Urgențe (UPU), în Ambulatoriul de specialitate sau pe secțiile spitalului, poate fi semnalată direct, printr-un mesaj privat sau comentariu pe pagina de facebook a instituției.
”Vrem să vă ascultăm. Vrem să fim mai buni.”, este mesajul ferm transmis de conducerea unității medicale. Managerul instituției susține importanța unui dialog deschis și transparent, promițând că toate sesizările vor fi tratate cu maximă seriozitate și profesionalism.
„Ne dorim să aflăm atât aspectele pozitive, cât și problemele cu care se confruntă pacienții noștri. Orice experiență este o oportunitate să creștem și să oferim îngrijire la cele mai înalte standarde. Sănătatea și demnitatea oamenilor sunt prioritatea noastră”, a transmis dr Rareș Pop, managerul interimar al spitalului.
Reprezentanții Spitalului Județean din Baia Mare încurajează cetățenii să semnaleze atât aprecierile pentru cadrele medicale, cât și eventualele nemulțumiri, subliniind că vocea pacienților poate contribui decisiv la îmbunătățirea actului medical.
„Împreună putem schimba lucrurile în bine”, este promisiunea cu care Spitalul Județean „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare încearcă să întărească legătura cu pacienții săi.
MaramuresOnline.ro