Lucrările de spălare a rețelelor de apă potabilă ajută la menținerea calității apei. Apa care intră în rețeaua de distribuție este de bună calitate, însă cu toate acestea, calitatea ei se poate deteriora, din cauza sedimentelor care se depun în timp pe peretii conductelor. De aceea, o întreținere regulată, a sistemului de distribuție apă potabilă, menține calitatea apei la parametrii impuși de legislația din domeniu.
Si sistemele de canalizare au nevoie de curățare regulată, datorită deșeurilor care tind să se adune în canalizare. Curățarea conductelor de canalizare se efectuează manual sau mecanizat prin spălarea cu autospecialele din dotare pentru a îndepărta eficient depunerile din conducte.
În acest mod societatea VITAL dorește să ofere un grad ridicat de transparenţă și are încredere că utilizatorii apreciază acțiunile pe care aceasta le desfășoară pentru îmbunătățirea imaginii și a calității serviciilor prestate.
Pentru apeluri telefonice legate de cereri, reclamații sau alte informații despre furnizarea/prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare vă stă la dispoziție Biroul de Relații cu Publicul – de luni până joi între orele 07:30-16:00 şi vineri între orele 07:30-13:30 la numărul de telefon 0262.213574, *5.
În schimb, dacă vă confruntați cu probleme la rețelele de apă sau canalizare, apelați cu încredere la numerele de telefon 0262-215150, *1, *2, 0262 212550, 0362 401052, *3, 0372 753660 care corespund dispeceratului S.C. VITAL S.A. pentru a solicita sprijin din partea unei echipe de intervenție.