Operatorii economici interesaţi să participe Sărbătoarea Castanelor pot obține documentația de atribuire a amplasamentelor (caietul de sarcini) de la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gh. Şincai nr. 37, la Serviciul Relații cu Publicul, începând cu data de 02.09.2024, ora 9.00. Termenul limită pentru depunerea documentelor este data de 09.09.2024, ora 15.00.
Suprafețele acordate comercianților se atribuie conform Caietului de sarcini aprobat prin H.C.L. nr. 370/ 2024.
Caietul de sarcini poate fi consultat pe site-ul Municipiului Baia Mare (www.baiamare.ro) la secţiunea Activități Comerciale. Caietul de sarcini poate fi achiziționat de la Serviciul Relații cu Publicul la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gh. Șincai nr. 37, începând cu data de 02.09.2024.
Costul Caietului de Sarcini este de 50 lei/ fiecare locație și se achită la Casieriile Primăriei Municipiului Baia Mare sau în contul nr.: RO82TREZ43621360250XXXXX, deschis la Trezoreria Baia Mare, titular de cont Municipiul Baia Mare, cod fiscal 3627692.
Garanţia de participare este de 100% din valoarea taxei de utilizare temporară a locurilor publice datorată în funcție de activitatea desfășurată, conform cap. IV., alin (2), din Anexa 3 la H.C.L. nr. 370/ 2024.
Activitățile comerciale ce se vor desfășura în cadrul evenimentului cultural „SĂRBĂTOAREA CASTANELOR ediția XXIX”, vor fi în următoarele locaţii:
– Bd. Unirii între Hotel Mara şi Str. Hortensiei – produse de artizanat, parc de distracții și produse alimentare diferite;
– Bd. Unirii între Camera de Comerţ şi Industrie şi Bd. Republicii – scenă, alimentaţie publică, parc de distracții și produse alimentare;
– P-ţa Libertăţii – scenă, alimentaţie publică, parc de distracții și produse alimentare.
Informaţii suplimentare privind modul de desfãşurare a procedurilor de licitație, se pot obține la numărul 0733 055 755 – Compartimentul Comercial.