Președintele Consiliului Județean Maramureș, Gabriel Zetea, a declarat că instituția pe care o conduce intenționează să reducă personalul Direcției de Evidență a Persoanelor, considerând că organigrama actuală este supradimensionată.
„La Direcția de Evidență a Persoanelor, unde organigrama prevede 33 de posturi, cred că instituția poate funcționa foarte bine cu 16 angajați. Nu înțeleg de ce este nevoie de un director și doi șefi de serviciu, când activitatea poate fi coordonată de un singur șef”, a declarat Gabriel Zetea.
Acesta a subliniat că unele structuri interne nu își justifică existența, în lipsa unei activități concrete.
„Nu înțeleg rolul unui Serviciu Juridic, în condițiile în care nu au niciun proces pe rol. Nu văd rostul unui șofer, atâta timp cât, dacă e nevoie de deplasări, se poate merge cu un coleg care are permis. Nu justifică nimeni patru posturi la contabilitate sau existența unui compartiment de achiziții, când acestea pot fi preluate de Serviciul Consiliului Județean”, a precizat președintele CJ Maramureș.
Zetea a dat asigurări că activitatea de bază nu va fi afectată, iar personalul implicat direct în aceste servicii va fi menținut. Totodată, el a amintit că „aproape toate unitățile administrativ-teritoriale din județ au deja ofițer de stare civilă”, ceea ce reduce presiunea asupra Direcției.
MaramuresOnline.ro