Prefectul Rudolf Stauder a condus, în calitate de președinte, ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, care s-a desfășurat în data de 28 mai, în clădirea Centrului Județean de Conducere și Coordonare a Intervenției, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Gheorghe Pop de Băsești” al Județului Maramureș.
Au fost abordate, pe ordinea de zi: Programul acțiunii de verificare a modului în care au fost salubrizate cursurile de apă, a modului în care au fost realizate și întreținute șanțurile și rigolele în localități, pentru asigurarea secțiunilor de scurgere a apelor mari, locațiile de amplasare a bazelor, respectiv subiecte diverse.
”Programul acțiunii de verificare a modului în care au fost salubrizate cursurile de apă și au fost realizate și întreținute șanțurile și rigolele în localități, pentru asigurarea secțiunilor de scurgere a apelor mari, se va desfășura în județul Maramureș, în perioada următoare, de către comisii mixte, stabilite prin ordin de prefect. Acestea vor fi alcătuite din reprezentanți ai instituțiilor publice (S.G.A. Maramureș, Instituția Prefectului-Județul Maramureș, Garda de Mediu – Comisariatul Județean Maramureș și Garda Forestieră), care se vor deplasa împreună cu reprezentanți ai unităților administrativ-teritoriale pe raza localităților din județ.
La finalul acțiunii de verificare, va fi întocmit, prin grija, directorului S.G.A. Maramureș, un raport care va fi aprobat de prefectul Rudolf Stauder, în calitate de președinte al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență și care va fi transmis la Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa, până la data de 15 iulie 2024”, arată Prefectura.