În Municipiul Baia Mare sunt disponibile în vederea repartizării/închirierii două locuinţe de serviciu, după cum urmează:
Aleea Uranus nr. 2/49 etaj 11 cu una cameră şi dependinţe
Aleea Uranus nr. 2/60 etaj 2 cu două camere şi dependinţe
”Prin urmare solicitanţii care au înregistrate cereri pentru închirierea unei locuinţe de serviciu, cuprinşi în anexa nr. 2 la H.C.L. nr. 27/2025, la poziţiile nr. 1 până la 23, în cazul în care doresc repartizarea uneia din cele două locuinţe disponibile, sunt rugaţi să-şi reactualizeze dosarele cu următoarele documente:
Acte de identitate pentru toţii membrii familiei
Adeverinţă de venit cu venitul net realizat în ultimele 12 luni pentru toţi membrii familiei care sunt salariaţi;
Declaraţie notarială titular, soţ / soţie, copii sau alte persoane majore că „nu a înstrăinat şi nu deţine o locuinţă proprietate personală sau în coproprietate în Baia Mare, că nu deţine şi nu a înstrăinat o suprafaţă de teren mai mare de 200 mp, situat pe raza teritorială a municipiului Baia Mare, nu a beneficiat de sprijinul statului în credite de execuţie pentru realizarea unei locuinţe pe raza teritorială a municipiului Baia Mare, că nu deţine în Baia Mare o altă locuinţă de serviciu, sau nu a fost evacuat în urma rezilierii unui alt contract de închiriere încheiat cu Municipiul Baia Mare”
Certificat fiscal emis de Direcţia Taxe şi Impozite din Baia Mare pentru toţii membrii majori din familie.
Acceptul sau refuzul de către persoanele înscrise în lista de prioritaţi privind repartizarea uneia din cele două locuinţe de serviciu menţionate mai sus, se va comunica în scris la sediul Primăriei Municipiului, str. Gh. Şincai nr. 37 în termen de 15 zile de la data publicării prezentului anunţ, menţionând după caz motivul refuzului”, arată Primăria Baia Mare.