Vital SA: Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare

3 minute de citit
- Publicitate -

Contractul stabileşte relaţiile dintre utilizator şi operator la punctul de delimitare între reţeaua interioară a utilizatorului aflată pe proprietatea acestuia şi reţeaua publică situată pe domeniul public care este constituită de contorul de branşament pentru sistemul de alimentare cu apă, respectiv căminul de racord pentru sistemul de canalizare.

PENTRU  BENEFICIARII DE BRANȘAMENTE/RACORDURI  NOI DE APĂ POTABILĂ ȘI DE CANALIZARE

În localitățile unde operează S.C. Vital S.A., pe traseul noilor conducte de apă potabilă/canalizare s-au executat, la limita de proprietate, cămine de branșament/racord, pentru ca utilizatorii să poată beneficia de servicii de calitate la standarde ridicate.

Pe această cale, solicităm utilizatorilor care beneficiază de branșamente/racorduri noi de apă potabilă și de canalizare și nu au făcut încă demersuri pentru încheierea contractelor de furnizare/prestare, să transmită către societatea Vital solicitarea de branșare la rețea și documentele necesare încheierii contractului:

  • Formularele necesare

https://www.vitalmm.ro/ro/intrebari-frecvente/care-sunt-conditii-de-bransare-la-sistemul-de-alimentare-cu-apa-potabila

https://www.vitalmm.ro/ro/intrebari-frecvente/care-sunt-conditii-de-racordare-la-sistemul-de-canalizare

Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A. pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.

  • pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr.21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
  • la Biroul de Relații cu Publicul, de luni –  joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
  • la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr. 62, de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri  în intervalul orar 07.30 – 13.30.

PENTRU CEI CARE NU ȘI-AU ACTUALIZAT DATELE

Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele  de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare! Modalitatea de încheiere a contractului este reglementată prin lege precum și conținutul acestuia, iar actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, sunt rugați să se prezinte în vederea actualizării contractelor.

Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți:

- Publicitate -
TAGGED: , ,
Share this Article
Sari la conținut